lørdag 12. mai 2012

Ny stooor rull koftebånd

Fargen er litt fordreid på disse bilden. Det kommer ei rød-grå tåke på flere av bildene som jeg ikke klarer å bli kvitt. Venstre side av det øverste bildet (der hvor treverket på bordet har naturlig farge) viser likevel båndet slik det er. Om noen ønsker å se flere bilder er det bare å si i fra.

Jeg har litt for mye koftebånd og kan tenke meg å selge en hel rull. Jeg tror den kommer fra en nedlagt sybutikk. Jeg vet ikke hvor mange meter denne rullen inneholder, men det er MAAAANGE meter. Kanskje det er noen som vet hva som er vanlig ?  Rullen er stramt rullet. Jeg har ikke brukt av den. Dette er ullbånd.

Jeg tenkte å ta ca. 300 kr. for hele rullen. SATT NED TIL KR. 200.

Båndet er 3 cm bredt.



Rullen er drøye 27 cm i diameter.

Ingen kommentarer: